sâmbătă, 20 octombrie 2012

Supa crema de castane


Am vazut pe blogul Furnicuta Boscodina, aceasta reteta si mi-a facut cu ochiul si am trecut la treaba.

Ingrediente:
- 190 g castane ( eu am folosit cam 350g )
- 50 g unt
- o ceapa mijlocie
- 1 lingura faina
- 400 ml apa ( eu am pus supa de pui )
- 300 ml lapte
- 250 ml smantana pentru frisca ( eu am folosit smantana pentru gatit, doar 200 ml, ca atat are cutia )
- sos Tabasco
- sare, piper, chilli
- 1 galbenus de ou



Preparare:
Se cresteaza coaja castanelor si se coc in tigaie, sunt gata cand crestatura de pe coaja castanei se deschide.
Se scot castanele intr-un servet, se invelesc bine si se lasa sa se raceasca, dupa care le curatam de coaja.
Taiem ceapa si o punem la calit in unt.
Adaugam castanele si lasa sa se imprieteneasca cu untul, adaugam faina si stingem cu apa ( euam folosit supa )
Se face totul pasta cu ajutorul blenderului. Se adauga laptele, jumatate din smantana, sosul Tabasco si se condimenteaza dupa gust.
Inainte de servire se incalzeste supa, daca este necesar si se adauga restul de smantana amestecat bine cu galbenusul.
Pofta buna!











4 comentarii:

  1. Un preparat inedit si ademenitor!:)

    P.S: Acum am vazut ca acest blog nu era in lista mea de "urmariti generali"!

    RăspundețiȘtergere
  2. de cand vreau sa incerc si eu castanele,dar nu m-am incumetat nu stiu daca ar fi pe placul meu, eu care am incercat toate ciudateniile
    yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am mancat pana acum castane, dar sa le mai fac si supa crema...Pe la munte se gasesc prin magazine castane prajite, dar cred ca au acelasi gust ca alunele. agnes14181@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...