luni, 19 martie 2012

Retete culinare de Paste - Placinta cu carne de miel


Ingrediente:

- 800 g carne tocata de miel
- 800 g branza de burduf sau
branza de oaie
- 800 g cartofi
- 2 cepe mari
- 2 morcovi
- 1 cana de vin sec
- cimbru, piper, sare
- 50 g unt
- ulei

Preparare:

Curatam cartofii, ii spalam, ii fierbem si ii facem piure. Lasam sa se raceasca.
Intre timp curatam spalam si taiem marunt ceapa si morcovii. Punem la calit ceapa si morcovii pana se inmoaie.
Adaugam carnea tocata de miel, amestecam si lasam pana ce carnea isi schimba culoarea. In acest moment turnam vinul si lasam pana se evapora. Condimentam dupa gust, cu cimbru, sare si piper.
Amestecam bine pireul cu branza, pe care am ras-o anterior.
Ungem o tava cu unt si asezam compozitia de carne
si deasupra intindem piureul amestecat cu branza.
Dam la cuptorul bine incins pana se rumeneste bine.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Delicioasa este ! eu am facut zilele trecute,la fel,dar cu carne tocata amestec!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intrat la timp ca sa notez reteta :)) Deja inghit in sec la gandul ca o sa apara si pe masa mea de Paste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Mai intai imi permit sa fac o sugestie.In momentul in care am decis sa las un comentariu pentru concurs am vrut sa caut o reteta specifica sarbatorilor.Din pacate mi-a fost extrem de greu sa o fac, am rasfoit putin arhiva, apoi m-am lasat pagubasa. Sper sa nu o iei ca pe o critica ci ca pe un sfat, un sfat ce ti-l dau nu din perspectiva unui blogger ci din cea a cititorului care vine pe blog sa caute o reteta, cred ca ar fi foarte utila o lista a retetelor pe categorii, sa poata fi gasite mult mai usor.
    Acum intorcandu-ne la oile noastre mi-a atras atentia placinta asta, e o combinatie exceptionala, imi place tare mult, imi pare rau ca nu am observat-o anul trecut, dar o pun pe lista pentru pastele urmator.Trebuie sa fie tare gustoasa

    vio_dreams2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...